Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Göteborg

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Idag åker jag och min pojkvän till Göteborg för att umgås med min kära vän och hennes nyfödda Sofia. Ska bli så trevlig & skoj att träffa vännen och mysigt att äntligen få träffa Sofia. Även två andra vänner, som jag inte träffats på några månader, kommer till Göteborg. På lördag ska vi på julmarknad på Liseberg för peppakaks-ätande, glögg-drickande och kanske lite jul-shopping och på kvällen blir de middag.

Vi hörs igen på söndag, trevlig helg alle sammans.

xxx

Kommentarer

  • Susanne Johansson säger:

    Hej

    Vilken bra sida detta är. Den är ett bra komplement till dina studier. Kram

    2011-12-03 | 10:20:37
  • Sabine-Välbefinnaren säger:

    Tack. Ja, blir en super bra komplementär till studierna. Hoppas bara att mina budskap gar vidare. Kram kram

    2011-12-04 | 22:20:06
    Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: