Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Lilla Julafton

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej hej Välbefinnaren.

Idag har vi äntligen firat lilla julafton hemma hos mormor. Så himla mysigt. Klockan är nu 18, och både mamma och mormor har gått och vilat. Jag, brorsan och min morbror ska strax kolla på "Madagaska 2", kanske äta en skinkmacka med stark senap till kvällsmat sen. Mums mums! Julklapparna är också öppnade, jag fick pengar (som jag sparar till en ny laptop) och en mixer som ersätter min trasiga där hemma. Precis som jag önskat mig!!! Ohhh och så fick jag och kärleken massssor av knäck från mamma.

Trevlig helg på er.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: