Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Lilla Julafton

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej Hej Välbefinnare!

Imorgon åker jag till örebro för att fira lilla julafton med mormor, en av min morbror, mamma och lillebrorsan. Av denna anledning blir de inte så många inlägg i helgen. Men sist jag var hos mormor hittade jag en fantastisk bok om örter och tänkte göra ett inlägg om nässlor som jag så gärna dricker som te.
På söndag ska jag träffa Jenny, tjejen som gått den kurs jag nu studerar. Så de blir massa hälso snack för oss. Hon kanske berättar mer om healing helgen som hon varit på i Värmland.

xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: