Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Student-häng

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej Hej Välbefinnare,

En vän till mig pluggar på universitet i stan, och hon & hennes studiekompisar skulle på en härlig tenta öl ikväll. Hon tänkte att jag som distansstudent och deltidsstudent inte får träffa många studenter, så hon bjöd med mig. Vilket var jätte trevligt. Man kanske skulle ha gått ett helt program, just av denna anledning. Men jag har ju istället Jenny i örebro, som har gått samma kurs som mig. Jenny frågade mig om jag vill åka på denna retreat--->

http://www.connectwithnutrition.co.uk/hydrationandlightretreats.html

Så vi får se vad som händer i framtiden. Så mycket planer, så få semester dagar och för lite lön (som tjänstledig). Jag och min vän Tina ska ju till Indien i slutet av 2012, så de är ju nå som man får spara till också.

xxx


Kommentarer

  • Art By Tina - Tävla om en lucka i illis-kalendern! säger:

    Yeah! Indien!

    2011-12-13 | 13:21:02
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: