Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Betyg: A

Kategori: -Pluggdagar

Fick tillbaka session 10 från skolan idag, och jag kan stolt meddela att de blev ett A i betyg. =)
Uppsatsen handlade om den potential som vi har. Om vår fysiska och psykiska kropp skulle vara i den perfekta balansen skulle vi uppnå de potentialer som är möjliga. Så som kunna vara motiverade  och kreativa, kapabel att få eller kunna ge kärlek, förlåta och be om förlåtelse. Leva sitt liv som man själv vill, och inte som andra vill att man ska leva. I korta drag!!!

Jag har även idag skickat in del 11 idag, i den har jag skrivit om atomer och cellernas uppbyggnad. Mycket intressant. Dessutom har jag nu börjat med att arbeta med frivilliga nära & kära på att utvecklas i min förmåga att tyda, läsa och förstå roten till deras sjukdomar,symptom eller problem (om dom har några).


XXX

PS. Nu städ-dax inför helgens Pimm's & Hat party! Mer info kommer! =)


Kommentarer

  • Lina säger:

    Grymt spännande ämne att skriva om! Skulle gärna läsa om vad du kom fram till. Och det verkar som att du är en klippa i plugget, snyggt jobbat : Varma kramar // Lina

    2011-11-10 | 22:26:22
    Bloggadress: http://linaosterman.wordpress.com
  • Sabine säger:

    Hej Lina, De kommer mer info om hur de går med att finna roten till problemen.Men ingen info om mina "försökspersoner" då det är konfidentiellt. Kram kram

    2011-11-12 | 00:00:45
    Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: