Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Hat & Pimm’s Party!

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Helgens bravader var fantastiska!!!

Lördagsmorgonen började kl 11 av att frukosten stod på bordet som mina vänner serverade. Lyx på högsta nivå!!

Halva lördagen höll vi på med att fixa tilltugget inför kvällen. Min absoluta favorit var V’s grillade/rostade parmaskinka,  så att de blev som chips, hur mumsigt och enkelt som helst!

Kl 19 började gästerna att rulla in, och då blev dom serverade Pimm’s antingen med vitt vin eller rom, och givetvis Sprite till de så att de inte är för starkt. De var även äpplen, mynta, gurka, apelsin och citron i drycken.

Lättdrucket och gott!! En smak av sommaren!

Här kommer några bilder på alla hattar som kom på festen! =)

 

Vår mumsiga Pimm's bål med färsk frukt

Vår mumsiga bål med färsk frukt!!

 

Vän med hennes mysiga hund!!

Liza med sin Busan, även hon uppklädd.

 

Me posing...

Jag posar i min hatt innan gästerna kommer.

 

Jag & Pam

Vännen och jag

 

Min lillebror som lejon

Min lilla lillebror lejonet!!!

 

Grabbar

Grabbar!!

 

Liza,jag och lille-bror posar senare på natten...

Posing lite senare av kvällen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: