Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: -Mina tankar & känslor

Mitt första inlägg alltså! Drog ut på de lite då jag var lite spänd och nervös. Spänd och nervös över vadå, tänker jag nu! Men gav mig själv en deadline, till efter min semester i en av världens mysigaste städer, Brighton. Där jag bodde i nagra år. (Brighton kommer du få höra mer om då jag aldrig kan få nog!!) Men nu ar jag tillbaka och vill skriva!!!

Alternativ medicins terapeut, homeopai, kostråddgivare, nutrist eller livscoach... ärligt talat vet jag inte exakt vad jag skall göra eller kalla mig när jag är klar med min kurs om ungefär två år. Men detta hoppas jag veta när jag är klar och sitter där med mitt diplom.

 

När du får huvudvärk, sträcker du dig snabbt efter ett piller....

Eller funderar du på varför du har fått huvudvärk?! Är de så att du inte dricker tillräckligt med vatten eller äter en diet som är uttorkad. Kan de vara så att du är stressig och inte tar dig tid att lugna ner. Stress kan leda till huvudvark.

Är hela din kropp i obalans och full av gifter helt enkelt!?! De hoppas jag att vi kommer lista ut under tidens gång!!

Xxx

Kommentarer

  • Sofie säger:

    tjoho, lycka till! :)

    2011-10-18 | 08:41:05
  • Art By Tina/Tina Axelsson säger:

    Heja - blogg-sabbe!!!

    2011-10-20 | 10:24:20
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Sabbe säger:

    Tack tack tjejer!! Heja Heja! xxx

    2011-11-04 | 23:33:48
    Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: