Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Frukostvecka torsdag: Sojayogurt, sojamjölk med bär och musli.

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

Idag blev det en mumsig bovetegröt till fruksot. Bovete är ett glutenfritt alternativ. Inte för att jag är gluten allergiker, men gluten kan stressa många magar eftersom att det kan vara svårt att brytas ner. Därför föredrar jag bovetegröt framför havregrynsgröt, men visst äter jag havregrynsgröt också ibland.

Till gröten blev det blåbär, hallon, solrosfrön och sojamjölk. Ochså en kop kaffe också.


Kommentarer

  • penny säger:

    Hej:) vart inte helt nöjd så ska köpa ännu en färg i morgon, är lite gråaktig ton i vissa delar av håret så får som sagt göra ett nytt försöka i morgon men då tror jag det blir bra :) ne jag hoppas inte jag tröttnar heller för nu behöver mitt hår vila ett bra tag haha :)



    Nej arbetsförmedlingen står för utbildningen och även bussresan/tågresan dit, och man får även gå utbildningen i en annan stad. det är helt gratis :)super bra :)



    2012-04-26 | 18:50:26
    Bloggadress: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: