Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Goa-Stockholm

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Nu har jag och mitt resesällskap (x) äntligen bokat hemflyg från Indien/Goa till Stockholm. Så nu kommer vi också hem från vårat KULTUR-ÄVENTYR på fem veckor!!!

Hittade denna lilla artikel om den spirituella staden Varanasi, i Vagabond, nr 1, sida 112. Hit ska jag och Tina under vårat Indienäventyr.




Kommentarer

  • ROXANNA säger:

    tack för tipset, KOKOSfett har faktiskt ingen gett som förslag, det ska jag prova :)

    kram på dig

    2012-04-17 | 22:33:57
    Bloggadress: http://sannassanna.blogg.se/
  • sandra säger:

    Det tror jag inte men jag har det i för att få i mig mycket protein. Testa dig fram för det är verkligen jättenkelt - och gott! Och ifall du testar får du gärna berätta om det blev gott :)

    2012-04-18 | 08:13:13
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: