Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Jobbsök med brorsan och middagsgäster

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Idag vaknade jag och brorsan ganska tidigt för att åka och lämna brorsans CV på olika företag runt om Tjörn. Det gick ganska bra om jag får säga mitt. Nu hoppas vi bara att dom återkommer. Vi tog även en liten break i Stenungsund för en fika på Espresso House. Dom hade gott kaffe, kan jag lova.

Efter jobbsökandet åkte vi hem igen för att vila innan brorsan började med middagen, spagetti och kättfärssås som är hans specialitet. Riktigt mumsigt (men de skulle varit mer grönsaker för nyttighetens skull). En av mina bästa vänner kom också över för middag, dessutom tog hon med sig en tårta från jobbet. Riktigt mysigt med familj och vänner vid samma bord.
Vi satt ute och drack kaffe efter middagen, det är verkligen tyst ute på landet. Inga bilar eller fabriker som låter, bara fågelkvitter. Riktigt mysigt!
Nu är det dax för relax framför TVn.
Kramkram
PS. Imorgon ska jag in till Göteborg för att hälsa på Isabel och hennes lilla Sofia. Mys!

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Åh du ska in till Göteborg idag, krama flickorna från mig! Jag åker ut till Tjörn efter 3 någongång.

    2012-04-05 | 10:17:06
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Melissa - Den brutala sanningen! säger:

    mysiga med landet är tystnaden helt klart. De där med bli serverad middag och sen tårta lät ju inte helt fel :D



    Svar:

    Tusen tack :)

    2012-04-05 | 11:23:09
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Melissa - Den brutala sanningen! säger:

    ÅH tack så hemskt mycket :)

    2012-04-06 | 16:21:55
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: