Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Libanesiskt och drinkar med kolleger

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Igår var jag och några av mina kolleger på "Underbar", en libanesisk restaurang. Vi beställde in fyra klara paket-måltider och två extra tabooli, detta delade vi på 7 personer. 15 olika smårätter, som var väldigt goda. Men mina favoriter var hallomiost, tabolli, ostcigarrerna och alla goda såser. 

Efter middagen gick vi alla vidare till Grill där vi drack super goda drinkar. Där avslutades kvällen för några av oss, men jag och Pam gick vidare till Vassa Eggen. Mitt i natten kom världens bästa pojkvän in till stan för att hämta mig!!











Kommentarer

  • Patricia♡ säger:

    sv: Nej, vi är sådana som gärna vill kika runt och faktiskt uppleva stället. Sola kan man göra hemma, fast jag gissar att vi kommer vara på stranden en hel del också. En kombination av allt kanske:)



    Kram

    2012-04-21 | 21:55:11
    Bloggadress: http://patriciac.blogg.se/
  • penny säger:

    Hej :)



    Jag pluggar inte ännu men hoppas på+ att få gå en administrativ utbildning inom snar framtid :D



    Ha en trevlig kväll/natt

    2012-04-22 | 03:06:01
    Bloggadress: http://pennylicious.blogg.se/
  • cherie säger:

    mums! :)

    2012-04-24 | 13:08:31
    Bloggadress: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här: