Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Namnsdagsmiddag-Annika

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

Den 21 april hade jag namnsdag med mitt andra namn och när man har namnsdag får man önska dig vilken rätt i hela världen som man vill äta hemma. Mitt val denna gång blev hemmagjorda köttbullar, potatismos, rårörda lingon och sås. Så det var det som min kärlek stod i köket och kämpade med igå kväll. Givetvis blev det super gott!! Kärleken är super duktig på att vara kock!!

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Sv. Ja det är väldigt intressant! Jag läser till läkare så det är ju det jag vill bli/kommer att bli!

    2012-04-30 | 22:44:52
    Bloggadress: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: