Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Case History studier

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,
 
Idag har jag suttit med ett av mina Case History på en av mina försökskaniner. Jag ska inte gå in på några detaljer eftersom att alla uppgifter är konfidentiella och dessutom vill jag behålla några av mina knep hemliga. Generellt är det verkligen super intressant, lärorikt och spännande att titt på en individs historia kring hälsan och sen förstå hur problemen har uppkommit och framförallt varför. Varför leden ett problem till ett annart, gick det djupare eller gick det mot en förbättring och vad är anledningen till detta. Så kul när man förstår och se dessa kopplingar. Jag hoppas verkligen att mina försökskaniner kommer vara nöjda med mitt arbete och kanske till och med rekommendera mig till vänner och bekanta när jag är färdigutbildad.
 
Städat bland mina mappar, dokument, pärmar och på skrivbordet är också gjort idag. Är inget annat än glad och nöjd efter min första pluggdag efter semestern.
 
Kram kram från Välbefinnaren.
 
PS. Så här ser ordning ut för mig!
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Oh, det är tjocka böcker det där... Och allt ska in i huvudet ;-)

    Svar: Jaaa... önskar det fanns mer plats. Men får lära mig att skapa någon typ av ordning i huvudet så ska det nog bli bra i slutändan. =)
    Sabine J Ö

    2012-08-16 | 20:00:33
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: