Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

AW movie

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Idag blir det inget längre inlägg på bloggen. Vi ska ha myskväll på jobbet, med catering (jag valde chorizo gryta), popcorn, vin och en film. Tror den hette ”Ironlady” eller nå liknande. Ska bli riktigt mysigt med relax!

Hoppas ni också får en underbar kväll!

Kram

PS. Igår köpte jag en ny laptop (Dell), så nu kommer jag snart kunna skriva åäö utan minsta problem. På min engelska dator jag har nu får jag kopiera och lägga in varje gång en av bokstäverna behövs. Pain in the ass!

Kommentarer

  • cherie's välgörenhetsblogg säger:

    jo, jag har varit på köpcentren i thailand. men jag gillar hellre att gå på marknader. Mest för att det är jag, tycker att det är mer jordnära.

    som du kanske märkt så är jag verkligen ingen glam-människa. haha

    2012-02-23 | 16:53:24
    Bloggadress: http://www.cherie.se
  • Sonya säger:

    Iron Lady sägs vara jättebra! Den vill jag se. Var den bra?

    2012-02-25 | 10:32:56
    Bloggadress: http://sonyaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: