Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

En dag i plugget

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej Välbefinnare,

Då är klockan halv två, jag har börjat med maten (fryst gryta sen tidigare) och jag har redan skrivit en och en halv sida av min senaste uppsats. Jag är inte klar med den uppsatsen jag började på förra onsdagen, om matsmältningssystemet. Men kände att jag vill fokusera på något annat nu. Så jag hoppade på nästa uppsats. Så idag skriver jag om dom olika verktygen vi ska använda för att ändra situationen i kroppen, ta bort stagnationen, ändra från uttorkad till hydratiserad. Jag skriver om dom olika stegen som man får gå igenom, förklarar varför dom ska användas och vad som händer i kroppen i dom olika stegen. Super intressant! Bara längtar till jag själv får använda metoden, prova på mig själv och förhoppningsvis se förändringarna.  

Pip Pip Pip.... maten är klar!


Kommentarer

  • Melissa - Det allra mest personliga säger:

    Svar:

    Ja visst är de så, kärleken är underbar :) Även när den är som värst, tyvärr många som bara ger upp i nedgångarna när de är dom som egentligen bara stärker

    2012-02-22 | 19:54:30
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Melissa - Det allra mest personliga säger:

    Svar:

    första dagen trodde jag att jag saknade honom, men nu efterhand så är jag inte så säker om jag saknade honom som person eller om jag bara var rädd för friheten. Vilket de nu är var så gick de över fort :)



    härligt med ledigheten, hur spenderade du den? :)



    kram

    2012-02-22 | 20:06:39
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: