Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Filmfredag och Prova-på yoga

Kategori: -Mina tankar & känslor

Igår hade jag och kärleken en myskväll med filmen "Horrible bosses", en film med alla möjliga känslor. Ibland skrattade man och ibland funderade man "hur tänker dom egentligen" eller "dumbommar". Gjorde hemmagord dip med massor av kryddor och vitlök, mums!!!

Vi har en tid funderat på att börja med yoga och efter lite sökandet på helgen har vi hittat en prova-på dag på ett yogacenter här i Stockholm. Så idag tänkte vi gå på en introduktionskurs med lite förklaring om vad yoga är och hur det fungerar. Det innehåller också en del övningar. Jag har gått på yoga tidigare, men inte kärleken och dessutom kan de vara bra för att få reda på vilken typ av yoga vi ska välja. Berättar med senare.

Trevlig lördag alla Välbefinnare.

Kommentarer

  • ▲ Mohammedi's™ säger:

    NY TÄVLING, LOTTAR UT BRILLIANTSMILE TANDKRÄM! ju mera som deltar, desto mera brilliantsmile tandkräm lottar jag ut! http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html#comment



    KRAM!

    2012-02-11 | 17:41:00
    Bloggadress: http://mohammedis.se
  • Lavali - Min sexiga Hemlighet! säger:

    det där såg inte fel ut :)



    svar:

    Ja jag försöker alltid ha precis så minst en gång i månaden, man behöver det :)

    Nä de är mest småkorkade kommentarer, en som skrev att hon kunde göra en ny snygg design till mig för 200 spänn, och irriterad som man var så vart inte de bättre av den kommentaren haha, visade sig dock att en person som skickade inte var samma som hade bloggen utan låtsades vara hon, idioter de finns.



    sen alla dessa "hej snygging-/hej fining jo just ja gör det och de är du snäll" Ghaaa .. Oftast är de bara roande men nu så bara nä, dra nånstans :D

    2012-02-11 | 19:12:59
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Lavali - Bröllops bilder! säger:

    Svar:

    haha ja det jag också undrade, helknäppa saker de där. men sådana som skriver utan att kolla.

    Fick ju ett roligt inlägg en annan gång när jag skrev att man mådde mindre bra och dagen var skit från början till slut, så dimper ett "Hoppas du haft en riktigt bra dag" då kunde man bara skaka på huvudet haha



    ja jag tog min egentid minsann, så känner mig fräsch som bara den, inte så pigg dock haha, vart lat lite för mycket, märks på en gång i kroppen.

    2012-02-13 | 14:46:52
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: