Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Lugnet

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

Hej hej,

Idag har jag haft en stressig dag på jobbet, så idag åkte jag hem från jobbet så fort jag slutade. Planen var att jag skulle gått på en afterwork med kärleeken och vänner, men avbokade de! Men det gör inget för imorgon ska jag och en vän gå ut för att äta på medeltidsrestaurangen Sjätte Tunnan i Stockholm. Där brukar dom ha live-musik, underhållning med trollkarlar och annat skoj, men kan inte hitta någon information om de skulle vara något speciellt event imorgon. Vi får se vad de kan bli för spännande och ovanlig på min tallrik imorgon. Kanske en rödbeta & ägg soppa, bävergryta, vilt pate, älgfile eller vildsvin. Hur som helst kommer du absolut få bilder på söndag.

En bild på kvällens middag, äggröra med champinjoner, savoykål, paprika och chili.
Blir nog lite popcorn snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: