Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Födelsedagsfirande

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

God morgon,

Blev en gröt-frukost med kärleken idag, men snart ska vi flytta in i sängen för att läsa varsin bok. Jag ska nog läsa  en bok om vikten av vatten. Håller på med lite research om IBS så jag måste kolla  upp lite grejer.

Vi var på en restaurang som heter Daphne's som ligger på Artillerigatan 56 här i Stockholm. Och denna mysiga restaurang kan jag starkt rekommender. Mysig inredning, trevlig & rolig personal och mat betyg 8 (10 har aldrig påträffats). Jag åt en chevre rätt till förrätt och musslor till varmrätt. Musslorna var fantastiska, och vilka stora portioner. Jag sa "Ursäkta, men  jag beställde en liten portion", "De där är den lilla rätten". Glad blev jag, och så fick jag bjuda alla andra på musslor.

Här kommer några foton från igår kväll.

kram

Kvällens outfit blev hatten från Florens, och blusen från mellandagsrean.



Presenten till födelsedagsbarnet. Eftersom att jag tycker om att ge upplevelser och min vän tycker om att få upplevelser så har jag bjudit ut henne på middag. Valfri dag och restaurang. PS. Inslagningen var finare i verkligheten.



Jag, födelsedagsbarnet och hennes syster. Lyckliga!!




Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Men vad du är fin! Värsta fashion-bruttan ju!

    2012-01-15 | 12:50:30
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: