Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Mumsig lunch

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

Jag är som besatt och älskar grytor, så igår blev det gryta med fänkål till lunch. I vanliga fall brukar jag bara ha massor av grönsaker och kryddor, men igår blanda jag även i grädde. Kolla in grytan!!!

Ingredienserna var vatten, morötter, rödbettor, fänkål, lök, broccoli, kål, tomater, dragon, grädde, gurkmeja, chilipulver, cayenpeppar, salt och peppar



Kommentarer

  • Rinki säger:

    Det ser gott ut och låter supergott, orkar du/kan du lägga upp hur man går tillväga?



    Sv: :) Tack, kul att du gillade mina svar. Ser fram emot att få ställa en fråga till dig. Gillade förresten ditt inlägg om immunförsvaret väldigt mycket, väldigt intressant!



    Jag funderar på att läsa Spanska i och med att det är ett så pass stort språk. Nej, jag kan dessvärre ingen Indiska.



    Kram

    2012-01-26 | 21:32:32
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • Lavali - Skaraborgs största fotoblogg säger:

    sv: tack för dina ord, håller med dig i det faktiskt. Att hur vet man vad de ena är om man inte upplevt motsatsen till det. även om man kanske inte känner så just då så märker man ju det sen :)



    -----------------------



    ..::Fotobloggen du bara måste kolla in::..

    2012-01-27 | 10:56:34
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: