Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Challenge

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

I vanliga fall brukar jag inte tycka det är intressant att vara med i såna här gruppmejl/"spam meddelande" eller uppdrag, men denna tyckte jag hade lite roligare frågor som man fick tänka efter ett tag för. So... here we go! =)
 
Vad hette din första kärlek?
 
Min första kärlek hette Jan-Åke, honom var jag nog kär i sen första klass fram till slutet av fyran. Jag fick chansen att vara tillsammans med honom på ett läger samtidigt som en nära vän, det var den tiden man  delade på killarna.
 
Baren eller Dansgolvet?
 
Hmm... det beror på typ av afton. Men säger nog baren, älskar att bara hänga i baren och prova nya dinkar och prata med trevligt sällskap. Dansgolvet blir det bara om det är en riktigt lång kväll oftast.
 
Vad drömmer du om?
 
Jag drömmer om ett eget växthus, ett eget företag där jag får jobba med min passion och att jag får åka på många resor i livet.
 
Vad är du rädd för?
 
Jag är rädd för att prata inför stora grupper. Visste du att det visade sig i en undersökning att fler folk är rädda för att prata inför en grupp än att dö. Är rädd för att vara hatad, men vem är inte det. Nu menar jag inte att alla ska älska mig, men jag skulle inte vilja bbli hatad. Jag är också rädd för att jag inte ska veta vem jag är, hur jag tänker och känner och att jag inte skulle lyssna på min egen kropp och själ.
 
Favoritfärg?
 
Absolut turkost..... och orange.
 
Din bästa vän?
 
Det går inte att välja en, har flera bästa vänner. Dom är alla bra på olika sätt och får mig att må bra i deras sällskap. En bästa vän är någon som man kan filosofiera kring livet med, som älskar mig för den jag är, prata om allt mellan himmel och jord och ställer upp i vått och torrt. Det är mina bästisar det!
 
Något du är stolt över?
 
Hmm.... stolt över att jag har utvecklats så mycket som jag gjort under dom senaste åren. Är glad att jag vågade åka ut i världen på äventyr som tjugo-åring. Glad över att jag (för det mesta) vet vad jag vill. (Inte riktigt samma sak, men det är det jag ärr glad för). Stolt över att jag är den jag är och kan lyfta huvudet högt (men jag har också svackor)
 
Ditt favoritplagg?
 
Just nu...en stor och säckig skjorta som är vinröd ch får mig att känna mig ganska cool och så är den bekväm också. Men sen också en ursnygg och färgglad klänning som jag shoppade igår på rean, den går ner till knäna. Här är en bild på den.
 
 
 
 
 Hur många skor har du egentligen som är för små?
 
Inga... jag har töjt ut alla som var för små. ;-)
 
Vad ger du dig själv för titel?
 
Ja-sägaren (min kärlek håller inte alltid med), Roliga tjejen, Envis.
De jag utmanar vidare i bloggosfären är:
Live your drea,-(Live your dream)
Art By Tina- (ArtByTina)
Lifeland-(Lifeland)
Lady in Black- (LadyinBlack)
Lavali-(Lavali)
Må Bra Bloggen-(Må Bra Bloggen)
 

Kommentarer

  • Originalet säger:

    Svar:
    Vad roligt att det kommer till användning! :)

    2012-06-28 | 20:49:06
    Bloggadress: http://originalet.net
  • blackelf säger:

    I ll do it!!!

    2012-06-29 | 17:41:32
    Bloggadress: http://ladyinblack.blogg.se
  • Piccolacasa säger:

    Oups jag har varit lite frånvarande! Detta får jag kolla in!
    Som svar på din fråga; nej det är inget test innan diplomeringen. Så nu jobbar jag själv med min mentor, bygger upp passet och när jag är redo så beställs tid för diplomering. Då håller jag passet så som det ska vara med motionärer och allt. Vid sidan sitter en diplomerare och bedömer om man är färdiga att bli godkänd. Om man håller sin inom reglerna för passet och massa annat.
    Kram!

    2012-07-02 | 21:04:36
    Bloggadress: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här: