Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

New Delhi-Varanasi tur&retur

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Hej Hej,

Goda nyheter!!!

Jag och Tina (XX) har ny bokat flyg från New Delhi till Varanasi för fyra dagar i den heliga staden innan vi möter upp resegruppen i Delhi för tre veckors äventyr runt Indien. Kolla in resten av planerna och karta på tripen under kategori "Indien".

Har dessutom skickat mejl till Yoga centret i Goa där vi tänkte stanna en vecka, så nu väntar vi svar från dom med bekräftelse av bokningen.

To-Do
Boka flyg eller tåg från Kochi till Goa efter tre-veckors tripen.
Boka hotell i Varanasi.

Titta runt efter ett andra hotell i Goa.
Spara massa pengar.



Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Så jävla roligt! Kollade in hotellet, fan vilka bilder, klart jag vill bo där. Ligger ju i det där yoga/hippie stället som min kollega snackade om, super!

    2012-06-05 | 11:25:04
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Rinki säger:

    Det låter jätteunderbart, jag är glad för din skull att resan blir av, det kommer nog att bli jättespännande. Jag önskar att jag också kunde åka på en sådan resa, men det får väl bli vid annat tillfälle. Det kommer att bli mycket annat i sommar ändå. Jag kom på nu att jag och min familj var i Indien i Augusti, typ mitten eller något sådant och då var det i slutet av monsunperioden, vi hade bara en timme av störtregn precis i början av resan. Hur blir det för er?



    Sv: Kul att din mamma kommer närmre i alla fall, om din bror är 20 förstår jag att han kanske inte vill flytta just nu. Kanske spännande att få bo själv, vad gör han för något, jobbar? Pluggar?



    Jag hoppas verkligen att jag är kvar i bloggvärlden nu :) kommer att bli sommarjobb snart, men det ska nog gå att blogga då i alla fall!



    Kram på dig!

    2012-06-05 | 14:20:02
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här: