Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Mamz-besök

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Igår kväll kom min kära mor på besök, hon har fått jobb i Bålsta så hon var där för att kolla runt lite, lära känna området och hitta sig en ny bostad. Ska bli så himla skönt att ha mamma och brorsan 30 min bort istället för 5 timmar bort som dom är nu. Då blir det fler spontana träffar med mys!

Så igår tog vi en trip för att kolla på fler bostäder utanför Bålsta. Idag ska vi på en visning av ett hus, riktigt sött med ett växthus som jag kommer att använda flitigt om hon bestämmer sig för det huset.

Vi åkte sen till världens mysigast stad, Super mysiga Sigtuna. Vi promenerade runt lite och så stannade vi på ett fik för en kopp kaffe. Gammaldags stad med massor av karaktär.

På kvällen lagade kärleken Korv Stroganoff med ris och sen blev det TV afton i soffan.











Kommentarer

  • MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala säger:

    Önskar dig en fortsatt fin söndag :)

    KRAMIS :D

    2012-06-03 | 16:50:06
    Bloggadress: http://mooollys.se
  • Rinki säger:

    Vilka härliga bilder, kul att din mamma flyttar närmare, det måste kännas skönt. Och din bror också, är han yngre än dig, hur gammal är han?



    Hoppas att du får nyttja det där fina växthuset ifall din mamma köper huset :).



    Sv: Tack, dock har jag inte varit ute på runda sedan dess, slutspurten på skolan tog upp väldigt mycket tid och nu är jag dunderförkyld :(.



    Hur är det med dig gumman?



    Kram

    2012-06-03 | 19:55:25
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • hanan säger:

    Det är riktigt skönt och ha mamma närmare. Jag bor huset framför min mamma och hon hjälper mig otroligt mycket och ställer upp med barnpassning eller hämtar mina barn från dagis när jag mår som sämst. Min lillebror som fortfarande bor med mamma lika hjälpsam. När man är deppig mår man riktigt bra av att ta en sväng till mamzen och få massor med kärlek. Mammor betyder sååå mycket - tänk så mycket de har ställt upp för oss. Jag är så tacksam över att hon finns.

    2012-06-05 | 20:18:57
    Bloggadress: http://www.bodybazar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: