Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Någon som kan hjälpa mig md blogg.se

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Hej, Är det någon som vet hur man får upp funtionen "Tidigare inlägg" som ska finnas längst ner när man klickat på en kategori?? Företaget/bolaget kan tyvärr inte hjälpa mig annat än att säga att jag ska "Återställa Kodmallen". Kan tänka mig att det är en del av kodmallen som måste lägga in, men vet ej vad.
 
Tackar på förhand.
 
Kram från Sabine

Kommentarer

  • Linn säger:

    Passa dig för att återställa kodmallen, då försvinner alla eventuella ändringar du har gjort i den.

    Gå in i kodmallen, klicka på kategorier-fliken. I min kodmall ser det ut så här:


    {% if loop.last and pagination %}

    {% if pagination.page_number != 1 %}
    Tidigare inlägg
    {% endif %}
    {% if pagination.page_number not in (pagination.total_pages, pagination.total_pages - 1) %}
    Nyare inlägg
    {% endif %}
    {% if pagination.page_number == pagination.total_pages - 1 %}
    Nyare inlägg
    {% endif %}

    {% endif %}

    Det är möjligt att du behöver göra mindre ändringar för att det ska funka hos dig, exempelvis font family. I min kodmall ligger detta kodstycke precis INNAN koden som styr menyn. Hos mig börjar den koden med

    <!--### loop AD do not remove or move ###-->
    {% endfor %}





    Startsidan


    Jag är inget proffs, men jag hoppas att detta ska funka eller ptminstone hjälpa på vägen...

    2012-07-01 | 17:52:44
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se
  • Linn säger:

    Alla tecken kom inte med när jag klistrade in kodraden. Jag skickar till dig i ett mail istället :-)

    2012-07-01 | 17:55:55
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här: