Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Indien planer

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Hej Hej,

Äntligen har jag och Tina gjort en plan inför våran resa till Indien.

Vi tänkte börja med  3-4 dagar i Varanasi, för att sen påbörjade den 21 dagar långa arrangerade resan med ett företag som heter Gadvetures. Då börjar vi i Delhi och åker genom Agri, Jaipur, Pushkar, Udaipur, Ranakpur, Mumbai, Goa, Kochi, Alleppey, Tiger reservat och sist men inte minst Varkala. I Varkala tänkte vi sen stanna en exra vacka eller två. Kolla in fotot nedan där i har markerat några v dom ställen vi ska till.

Nu kommer jag och min vän längta i 10 månader innan vi åker i december. =)

Kram kram


Kommentarer

  • julia:) säger:

    jo jag har diabetes typ 1 :) jag har haft det i nio till tio år nu, jag tror det blir tio år till hösten! :)

    2012-03-04 | 22:04:37
    Bloggadress: http://juuvlia.blogg.se/
  • Ammi säger:

    Hej, Det där låter som ett underbart äventyr! Hoppas att du lägger upp foton på denna sida (eller FB) Kram

    2012-03-04 | 22:20:16
  • cherie's välgörenhetsblogg säger:

    åh, vad roligt! jag längtar tills jag får se massa bilder där ifrån. :)



    Jag var i Thailand från september till november förra året, det står inte så himla mycket i bloggen tror jag. Jag var upptagen med att njuta av tiden. Nu ska jag iväg på praktik i Slovenien i 3 veckor.

    2012-03-05 | 19:19:56
    Bloggadress: http://www.cherie.se
  • E. säger:

    Åhh, en yogaresa till Indien är en av mina drömresor :-) Allt kommer när det ska!



    Kramar!

    /E.

    2012-03-06 | 22:16:23
    Bloggadress: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/
  • H säger:

    PS flakes... ett protein...kolla upp det!!!

    2012-03-14 | 23:44:07
  • Linn säger:

    SÅ UNDERBART!! Har du varit i Indien förut? Jag var där första gången förra året och är totalt fast. Åkte dit i år igen, och det blir garanterat en resa i början på nästa år. Det finns inte ord för att beskriva Indien.



    Varkala (Beach) besökte jag båda gångerna, där kan man verkligen slappna av och bara ta det lugnt. Jag som älskar fruktjuicer och smoothies är verkligen i himmelriket, du får dem från 7 svenska kronor upp till 15, max 20. Och jag har aldrig blivit magsjuk!



    Rajasthan har massor att erbjuda. Udaipur missade jag när jag var där, men många locals i Jaipur berättade för mig att det är den vackraste staden i hela Rajasthan. Ett par jag träffade beskrev det som ett Italien, fast i Indien...



    Ni kommer att få en fantastisk resa, det är jag säker på!

    2012-06-08 | 20:22:55
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: