Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggdag med Indien planer

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,

Har väntat på ett svar från Gadventures som arrangerar vår resa till Indien och äntligen fick jag svar från dom idag. Så nu på eftermiddagen har jag spenderat en timma med att lista ut hur man betalar tt företag i Kanada, läst terms & conditions och mejlat Tina som jag ska åka mer. Kul att planera!!

Men givetvis har jag fått pluggande gjort. Jag är klar med uppsatsen kring kolesteerol och dess rykte och arbetet  om hur prostaglandiner skapas utan omega 3 och omega 6 är också klart. Men de känns lite kort, men huvudsaken är väl att allt är med. Arbetet om matsmältnigssystemet är inte klart, vill lägga till lite mer om hur dom olika delarna är uppdbyggda, men jag har börjat med att måla upp mitt egna digestive system. (Jag har inte mycket talang för konst och skapande med en penna.) Behöver lära mig alla enzymer och hormoner som hälper till vid nedbrytningen av maten. Jag kan redan några... men det är så många fler. Om tre veckor skulle jag tro att jag är klar! 

Nästa vecka är jag ledig på torsdagen istället för min vanliga onsdag. Jobb-grejer som måste göras. Älskar mina onsdagar som blivit till en vana, kommer bli ovanligt att jobba en torsdag. 1 mars har jag jobbat 80% i ett år, då ska jag fira med nå mysigt och trevligt.

Nu dax för bio.

Kram kram

Kommentarer

  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    Svar:

    ja jag förstår att du inte litar på dom då ju. Jag var hundmännniska förut men nu vet jag inte, hund känns inte så lockande längre.



    Ska bli intressant att se hur dessa som käkar LCHF konstant mår om några år. Frågan är om dom ens kommer erkänna för sig själv, än om omgivningen om de börjar må dåligt



    Ja jag har dragit ner på portionerna nu och försöker äta var tredje timme efter klocka. Känns lite sjukt egentligen att ät mer - gå ner mer haha. Kroppen är rätt fantastisk hur den funkar

    2012-03-07 | 18:27:09
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Spännande spännande spännande. Jag trodde det var ett brittiskt företag. Shit vilken koll jag har=) Nu är vi på väg!

    2012-03-08 | 08:37:32
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: