Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Firmafest

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Igår var det firmafest på jobbet, me Tema: Sommar (såklart)! Jag valde min nyinhandlade klänning som jag köpte i Skottland. Syns inte på bilderna, men den går till under knäna där fram och går ner till golvet där bak. Super läcker klänning. Och så valde jag hatten som jag köpte för flera år sen när jag och kärleken var på "Horse racing" i Brighton. Inte ofta man har tillfälle att ha på sig en hatt som denna (bara på hatt-fester vi brukar ha hemma) =)

Aftonen började med champange på terassen på jobbet, sen gick vi till "köket" där jobbet var borttaget och festmiljön var framme. Det var god mat, mingel, musiktävling, vin och mycket mycket dans. Super kul och trevlig kväll, längtar redan till nästa företags-event!



Jag och min vän & kollega Sofie

Kommentarer

  • fia säger:

    Fin du är!

    2012-05-27 | 07:23:06
    Bloggadress: http://www.fianathome.blogspot.com
  • Sophie säger:

    Vilken härlig kväll!



    Juicen (eller kanske mer smoothie) var otroligt god, jag har gärna fibrerna kvar så det funkar fint.

    2012-05-27 | 11:14:17
    Bloggadress: http://karriaristan.se

Kommentera inlägget här: