Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Skokloster och Bålsta äventyr med familjen

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Åker åkte jag, mamma och brorsan mot Bålsta för en liten utflykt. På vägen till Bålstad åkte vi till Skokloster för att kolla på slottet. Det var riktigt vackert, och med den varma sommardagen som vi hade blev det ännu bättre.

Efter klostret åkte vi till Bålsta för kinamat, kaffe, solsken och nya skor.







Vet inte vad denna betyder eller varför den sitter vid slottet. Eftersom att det var det sista man förväntade sig vid ett kultur-hus så ville jag givetvis ta ett foto.



Vi parkerade vid detta fik- mack- kioskställe som påminner om en American Diner.

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Ja just nu är jag faktiskt lite busy-busy uppbokad varenda helg fram till midsommar typ, massa helgjobb, teaterfestivaler, trip till Lund, trip till England - och vips sen var det semester. Men kanske vi kan komma fördsta helgen efter midsommar, jag har ju semester då=)

    2012-05-03 | 21:34:58
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala säger:

    Ja men ellerhur :)

    Tack så hemskt mycket! vad gör du? :)

    2012-05-03 | 21:53:04
    Bloggadress: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: