Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

SKYdive

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Jag och kärleken har bokat in oss på tandemhopp den 30 juni, ska bli så himla häftigt. Bara jag tänker på det så får jag fjärilar i magen och blir nervös!! Men om en månad blir det bildbevis.... förhoppningsvis!!!

Har du hoppat fallskärm??

Kommentarer

  • desiree säger:

    Modig du är!!! Skulle jag inte våga.



    Intressant med kost och alternativ medicin. Hur länge har du läst det? Jsg läser till personalvetare/beteendevetare

    2012-05-31 | 20:31:14
    Bloggadress: http://bdee.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Så jävla läskig! Några sådana äventyr får du aldrig med mig på! Dykning då - sen går gränsen=)

    2012-06-01 | 11:01:45
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: