Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Jag har vunnit en bok

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Tjoho, jag var med i en tävling om en bok som heter ”Diabetes – du kan själv påverka” av Kristina Andersson hos Millas Hälsoblogg.
 
Nedan är kopierat  från Adlibris om boken
"I denna bok reds begreppen och kopplingen mellan kost och diabetes ut. Vilka är fördelarna - och nackdelarna med de olika dieterna?

Här finns också förslag på kostprogram med frukost, lunch, middag och mellanmål för 2 veckor plus massor av praktiska tips i vardagen. Du får stöd och uppmuntran att hantera hinder, snedsteg och frestelser - allt för att du ska lyckas att ändra dina vanor och kunna bibehålla dem livet ut."

Jag blev så glad att jag klappade händerna i ett tjutt av lycka! =)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: