Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Studiedagar

Kategori: -Pluggdagar

Denna vecka har jag varit ledig tisdag och onsdag för att plugga. Men det finns inte mycket att berätta om vad jag pluggat eftersom att jag håller på med mina "Case" av försökskaninerna och det är konfidentiel information. Men lärorikt kan jag lova att det är!
 
Jag var häromdagen i en hälsokostbutik vi Odenplan där jag satte upp en liten reklamskylt där jag letar efter nya försökskaniner. Så om du är intresserad, eller vet någon annan som kan vara så är det bara att kontakta mig här eller på min mejl. ([email protected]). Har du frågor om hur det hela går till är det bara att fråga på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: