Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Wii yoga med vin plus dop

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej Hej på er!
 
Jag och kärleken har haft en fullspäckad helg på en roadtrip genom Svea land. i började fredagen med att köra i några timmar till Vara och en av bästa vännerna, Tina. Där jag och vänner med våra karlar drack rödvin, snackade skit och spelade Wii med yoga och rockringar. Hur kul som helst! Nedan ser du mig göra ett försök med rockringarna. =)
På fredagen kom en annan av våra bästisar till stan med sin lilla dotter och vi alla gick till en annan vän för fika och taco till lunch. Mysigt och underbart att träffa vännerna igen.
 


På söndag morgon åka jag och kärleken vidare till Orust och västkusten för dop av lilla Edwin. Underbart att äntligen få träffa det lilla livet. Kul att träffa den nya mamman igen eftersom det alltid känns som hundra år mellan gångerna.
 
 
 
Efter besöket hos min vän Tina (Art by Tina) fick jag äntligen med mig hem min tavla som jag köpte av henne för några månader sen. Nu står den tillfälligt på en hylla för våra kockböcker i köket, men funderat på att flytta den till en annan vägg, men då behöver min kärlek borra.
 

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Men där blev den ju cool! Trodde den skulle vara för hög för att få plats där, ni måste ha högt i tak=)

    Svar: Viktor tycker att den står för nära taket, men vi får se om den växer på honom där. =) Hmm... tror inte vi har högre tak än någon annan vanlig lgh. jag tycker det ser jätte bra ut.... där får den massa uppmärksamhet! =)
    Sabine J Ö

    2012-11-13 | 12:52:29
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: