Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

London & Brighton

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Imorgon fredag åker jag till England för både business and pleasure. Jag har ett fullspäckat schema fram till på onsdag då jag flyger hem igen. Foton, mer om äventyret och fler inlägg kommer nästa vecka. Önskar er alla en trevlig och fantastisk vecka.
 
Pssst.... Nästa vecka kommer ett inlägg kring soja och om det verkligen är hälsosamt i kroppen, så håll ut!
 

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Ha det grymt i världens bästa Brighton. Drick vin på stranden och bestäm dig för att tatuera in I love B-ton hahahaha.

    Svar: Det blev inget vin på stranden, bara kaffe på "Fortune of war". Men vin blev det på en hel del olika ställen. Nu ligger jag hemma sjuk på soffan, tror det är pga dålig luft på flygplanen. Usch för sjukdom. Kram kram och hoppas du har det underbart i Egypten.
    Sabine J Ö

    2012-10-19 | 11:15:51
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se
  • Frida säger:

    Hej :) gå gärna in på min blogg för att få inspiration om träning och kost! fridalundgrens.blogg.se

    Svar: Du är välkommen att stanna på min blogg så klart om du är intresserad av kost. =)
    Sabine J Ö

    2012-10-24 | 18:11:03
    Bloggadress: http://fridalundgrens.blogg.se
  • Amy's piece of cake säger:

    Låter som en trevlig resa. Hur har du haft det? Kram!

    Svar: Jag har haft den underbart, en dag på skolan med föreläsningar, en dag på museum i London, en dag med en bra bok. och massor av stunder med älskade vänner. Underbart!. Men tyvärr har jag blivit sjuk nu, så det är inte lika kul. =(. Kram kram
    Sabine J Ö

    2012-10-24 | 21:10:06
    Bloggadress: http://amyspieceofcake.se/
  • Linn säger:

    Ser fram emot sojainlägget också. Har hört att det inte är bra för fertiliteten, och så är jag nyfiken på ph-värdet...

    Svar: Tålamod, ;-) Det är så mycket info om soja så jag kommer få dela upp det i två inlägg. Intressant!
    Sabine J Ö

    2012-10-25 | 20:15:48
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: