Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Släkt besök

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Idag ska jag åka till Örebro för att sova hos min mysiga mormor.  Ikväll kommer även min ena morbror till mormor på besök för middag så vi alla får umgås. Imorgon lördag ska jag umgås med pappa på stan, och det blir eventuellt en träff med hans vänner med bowling. Ska bli kul att träffa alla igen! Dessutom har jag lånat mig en kylväska så jag kan ta med mig massa blåbär från mormor och om jag känner mormor rätt kommer det slinka ner en och annan sockerkaka, flädersaft och linfröbröd. Vi får se!

Trevlig helg på er alla Välbefinnaren

Kommentarer

  • milla säger:

    Hoppas du fick med dig många fina blåbär från min stad :)

    Svar: En hel kylbox på 10 liter fick jag med mig. Så nu har jag ätit blåbär som aldrig förr!! =) Kram
    Sabine J Ö

    2012-10-13 | 18:36:48
    Bloggadress: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: