Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

To-Do before my trip to India

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Idagär det exakt tre månader kvar till jag och Tina landar i Indien. Och jag har börjat göra To-do lista och To-Bring-lista, som jag älskar att göra.
 
- Försöka få kontakt med tullen för att få reda på om jag får ta med mig dextrosol och munchbar (nötter och choklad) för tillfällen då blodsockret är lågt. (Påbörjat, Mejl skickat)
-Skriva en beskrivning om hur min reskompis ska göra om blodsockret blir lågt, hur jag beter mig och hur man tar en emergency-socker-struta.
- Växla pengar till dollar.
-Kolla upp om man får ta med sig dyra elektronikprylar (verkar som man behöver betala avgift för att ta in dyra kameror och laptops).
-Köpa PS flakes och förbereda magen på eventuella dumm bakterier.
-Skaffa visum. (Påbörjat)
 
Hoppas ni också har något underbart att se fram emot, precis som jag?!
 
Kram

Kommentarer

  • Amy's piece of cake säger:

    Härlig läsning!

    Det där med tullen... tror dock inte du ska oroa dig för mycket... men bra om du ändå har kollat upp!

    2012-10-11 | 19:26:25
    Bloggadress: http://amyspieceofcake.se/

Kommentera inlägget här: