Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Brighton Calling

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Efter en härlig helg i London med mina kollegor och vänner åkte jag vidare till Brighton för några dagar med gamla vänner. Veckan var fylld av kramar, live jazzmusik & dans på Casablanca, gambling på Greyhound-racing (mest förlust), frukostar på favoritfiken (Breakfast at Tiffanys, Billys och Love Fit Cafe), biokväll (oblivion=ok), filmkväll med pizza, flera middagar och så har vi hittat en ny favorit bar (Bohemia). Uppdateringar av varandras liv, skratt och diskussioner har varit temat för denna resa. Här kommer några foton från Brighton vistelsen.
 
På fredagen bar det av till London för mig och kärleken för att fira våra fem år tillsammans.
 
Breakfast at Tiffany's är obligatoriskt när man är i Brighton.
 
Jag och Berit=snyggingar!
 
Live musik på strand-promenaden är alltid härligt och mysigt!
 
Beutiful Brighton Beach
 
Ibland tycker jag att det är svårt att lämna toaletterna på pubar pga alla åsikter och tankar som står skriva på väggarna. Är jag den enda?!
 
Ian, jag och Berit posar framför kameran på Prince Albert
 
Hundarna visas upp innan loppet.
 
Utsikten från vårt hotelrum. Läckert!
 
 

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Nä! Ian, Berit OCH Prins Albert saknar dom alla tre!!!

    Svar: OCH Prince Albert... hihi.... inte dåligt va?! ;-) Brighton saknade dig! =)
    Sabine J Ö

    2013-04-23 | 19:42:23
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: