Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Gammal hederlig apelsin juice, fast naturligt!

Kategori: -Himmelriket med Juicer & Smoothie

 
Hemma hos oss är det kärleken som önska fruktjuicerna, medans det är jag som bara dricker grönsaksjuicer. Den senaste som V önskade var en hederlig apelsinjuice, men med blodapelsiner och citron. Och detta kallar jag en nyttig och naturlig juice. Inga tillsatser och jämför man konsistensen med juice som man köper i butiken så ser man direkt skillnaden. Både vackrare, nyttigare och godare!

Kommentarer

  • Angi säger:

    Mmm läskande och gott! Jag är nog också mer för fruktjuicer - men det kan ju vara för att jag inte hittat så bra recept på grönsaksjuicer än. Några tips? :)

    Svar: Hmm.... en favorit kring grönsaksjuicer... selleri, ingefära, morot, en liten rödbeta (det ger så himla mycket smak) och äpple för sötman. Det är den vanligaste jag brukar göra... eller så har jag det som basen och kan sen lägga till kanske fänkål eller gurka. Mums! Lycka till! Kollade runt på bloggen lite och insåg att det är mest fruktjuicer och smoothies jag skriver om. Det får jag ta och ändrade. Gjorde en grönsaksjuice häromdagen... den kommer snart upp på bloggen. Kram kram
    Sabine J Ö

    2013-04-10 | 11:11:21
    Bloggadress: http://naturligbebis.se

Kommentera inlägget här: