Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Nyfiken på ett friskare liv?

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

 
Efter att jag nu mottagit betygen för mina senaste två Case Histories/arbeten (Betyg A), så söker jag nu två nya personer som är intresserade av ett friskare liv och vill vara med testperson hos mig. Vänligen klicka på bilden för att läsa mer!
 
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Grattis! Du kan det här :-)

    Svar: Tack Tack! Ja jag hoppas ju det! Idag kollade jag på två föreläsningar med min lärare... allt lätt verkligen logiskt när hon gick igenom ett Case på två timmar... och för mig tar det flera dagar! HiHi.. men snart kommer jag bli flytande i mina arbeten också! Tid ger färdighet säger dom ju! Kram kram och tack igen.
    Sabine J Ö

    2013-04-24 | 19:21:12
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: