Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Konsten av vatten

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hittade en artikel hos Natural News om vatten och lite kort om hur man ska hålla kroppen återfuktad och du hittar där också en tabel att använda för att räkna ut hur mycket vätska just din kropp behöver baserat på vikt (men inte träning och värme). Bra artikel som vanligt! Läs artikeln här!
 
 

Kommentarer

  • Amy's piece of cake säger:

    Ja vatten bör man dricka! :)

    Svar: Skål för vatten! =)
    Sabine J Ö

    2013-12-09 | 21:52:13
    Bloggadress: http://amyspieceofcake.se/
  • fight4fit säger:

    Spännande läsning. sånt jag sk ta till mig, allt för dålig på att dricka vatten.

    Svar: Vattenintaget går helt i perioder för mig, ibland för lite och ibland för mycket tror jag till och med. Balans måste finnas! =) Kram
    Sabine J Ö

    2013-12-11 | 10:48:38
    Bloggadress: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här: