Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Lucia, Mormor fyller 73 år och årsdagen för Indienresan

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej Hej,
 
Hoppas alla hade en fantastisk morgon med lucia, tomtar, pepparkakor och stjärngoassar. På jobbet imorse serverades det frukost medan kören och luciatåget underhöll. Men det var problem med tunnelbanan imorse så det missade jag.
Idag ska jag också ringa min älskade, världens bästa, mormor som fyller år. Den kommer hon troligtvis fira med sin pojkvän, ja mormor har en pojkvän, så mysigt!

Idag är det också ETT år sen jag och Tina satte oss på flyget till Indien (läs om resan här) för en sju veckor lång semester. Världens bästa äventyr kan jag lova. Men om några veckor åker vi på nytt äventyr tillsammans med våra karlar till Marocko! Skoj Skoj!
 
Imorgon lördag ska jag och kärleken åka till Åland på partykryssning med en kollega och hennes karl som varken jag eller Viktor har träffat tidigare. Ska bli spännande, kul och intressant!
 
Trevlig helg.
 
Kram från Sabine

Kommentarer

  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    ÅH tack själv söta du! Marocko kommer säkert bli great!
    Partkryssning låter ju inte heller fel;)

    Svar: Marocko kommer bli fantastiskt. Bara tio dagar kvar idag. =) Nedräkningen har börjat!! Partykryssningen var jätte skoj.... som det blir på en partykryssning. Men vi åkte till Åbo i Finland och inte Åland som jag trodde. =) Kram
    Sabine J Ö

    2013-12-14 | 14:13:01
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se
  • Lissen säger:

    Men vad roligt ska du snart ut och resa med vänner, förstår att du längtar.

    Ha en fin söndag. // Lissen

    Svar: Längtar som tusen nu! Bara tio dagar kvar. Kram på dig
    Sabine J Ö

    2013-12-14 | 22:47:04
    Bloggadress: http://lissento.blogg.se

Kommentera inlägget här: