Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Sista Caset på pluggdagen

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej, Idag började jag morgonen med en omelett med grönsaker och en kopp kaffe. Sen fortsatte jag arbetet med mitt egna case/fall där jag är försökskanin. Det är verkligen så mycket enklare att jobba med sitt eget fall eftersom man då har alla detaljer i huvudet och därför inte behöver hoppa fram och tillbaka mellan 10 sidor information. Dessutom vet man redan det mesta som små pusselbitar och genom att jobba med sitt eget case får man ihop alla bitarna och kan se mer av helheten och de stora bilden. Jag hoppas att jag nästa vecka kommer få skicka in mina två case för den sista delen av mina studier.
 
Vad mer har jag gjort idag.... inget annat! Åt en supergod makrill sallad till lunch som är en gammal favorit som jag tidigare åt regelbundet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: