Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Urinvägssystemet på pluggdagen

Kategori: -Pluggdagar

Hej hej,
 
Då var det dax för en pluggdag igen, och jag måste erkänna att det har gått väldigt lugnt på den fronten sen jag kom tillbaka från Indien. Även denna dag började lugn, men ändå svår. Jag har nämligen läst om urinvägssystemet idag och hur njurarna filtrerar blodet, absorberar näringsämnen och eliminerar urinet från kroppen. I början förstod jag mig inte alls på detta system, men nu börjar det falla på plats. Men det blir ingen information om det ämnet igen eftersom jag inte förstår det till 100%.
 
När vi ändå pratar om studier så kan jag glatt berätta att jag fått tillbaka betyg på uppsatser jag skrivit och det blev A på allihopa. Glad Glad Glad! Så idag har jag också mejlat till dom personer som jag använt i mina arbeten. Jag hoppas att dom kan lära sig om sin hälsa i mina arbeten och att dom tycker att texterna är rika på tips.
 
Det leder till en annan sak och det är det att jag hela tiden letar efter nya TESTPERSONER till mina studier. Så om du är intresserad klicka på bilden nedan.
 

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Sarkastisk? Jag förstår inte vad du menar.

    Svar: ;-)
    Sabine J Ö

    2013-02-07 | 13:15:21
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: