Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Veckans Tips: Artikel om hur aspartam blev lagligt

Kategori: -Veckans Hälsotips för att uppnå Välbefinnande

Läste för en tid sen en artikel om hur det kommer sig att Aspartam blev lagligt, trots att studier visat att det är skadligt för kroppen. Enligt min åsikt har det egentligeen endast med pengar och makt att göra. Läs artikeln själv och få din egen uppfattning. Väldigt intressant läsning!
 
Läs artikeln här eller sök på denna länk: http://www.collective-evolution.com/2013/01/19/the-shocking-story-of-how-aspartame-became-legal/

Kommentarer

  • Linn säger:

    För mig är det enkelt. jag tycker att aspartam smakar äckligt så jag äter det inte.

    Svar: =) Då är det inga problem för dig att undvika! =) Men att det ens blev lagligt är ju för j**ligt!
    Sabine J Ö

    2013-07-24 | 11:13:45
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: