Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Mina Biblar

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

 
 
Här är alla mina böcker aka biblar som jag bläddrar igenom på pluggdagar, läser när jag vill uppdatera mitt minne eller om jag vill läsa ur en bok innan jag somnar. Här finns böcker om vatten, pH, molekyler, fetter, cancer, endokrinsystemet, kinesisk medicin, rådgivning, anatomi och mycket mycket mer. Jag älskar att läsa böcker, men jag läser inte bara böcker om hälsa, jag gillar helt vanliga romaner också. Allt från kärlek till krig, filosofi och verklighetsbaserade böcker. Böckerna får gärna vara tjocka, så ifall dom är fantastiskt bra kommer dom inte ta slut på ett tag. =)
 
Under kategorin "TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar" kan du läsa recensioner av några böcker jag läst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: