Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Skriva, forska, skriva, uppdatera, skriva, radera

Kategori: -Pluggdagar

Skriva, forska, skriva, uppdatera, skriva, radera om och om igen, ja så har min dag sett ut i dag. Jag har jobbat på mina två Case History och det har verkligen varit spännande. Jag kan se vart deras försämringsområden ligger för att deras symptom/tillstånd ska ha skapats. Uppe på 10 sidor per Test person, det finns en del att skriva om hur sjukdomar/symptom utvecklats och hur man med kost och tekniker kan förbättra personernas hälsa. Världen och mitt kunskapscenter är fulla av tips! Riktigt intressant och kul! Men jag har också behövs skriva på skolans forum för att fråga mina lärare och skolkamrater om tips och råd på vägen, eftersom det var tre ämnen som jag inte förstår mig på. Men, när jag fått svar på frågorna kan jag skriva klart arbetena. Tror att jag kommer vara klar med modul 18 om tre onsdagar!
 
Om du är intresserad av att vara med som Test Person kan du klicka på länken nedan för att läsa mer. Har du frågor kan du göra det antingen i inlägget du kommer hamna på eller genom att mejla mig på [email protected]
 
Kramar från Välbefinnaren
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: