Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Studiedag med besök

Kategori: -Pluggdagar

 
 
Igår tisdag var jag ledig från jobbet för att plugga istället, eftersom att jag jobbade en onsdag för två veckor sedan. Så denna vecka blev det två dagar studier, eller en och en halv i alla fall. För idag kom nämligen en av bästisarna på besök. Hon bor inte i stan, så då vill man ju inte missa den chansen! Vi satt i solen och njöt och senare på kvällen lagade jag fiskgryta. Mums! Recpet kommer eventuellt upp här vid senare tillfälle.
 
Igår skrev jag på mitt ena Case, och idag har jag skrivit på det andra. Ingen mer info kring dom får ni eftersom att det är privat. Men jag har också börjat lite smått att skriva på en av uppsatserna. Uppgiften är att diskuttera sockerinnehållet i en fruktjuice, en läsk och en diet läsk. Ska bli intressant tycker jag!
 
Dessuto har jag städat på skrivbordet och bland alla papper. Det är inte två eller tre papper och böcker som ligger. Det är.... var.... en enda stor röra. =)
 Skönt när det blir gjort! =)
 
Ingredienser i salladen
1/2 packet stekt Hallomi
1/2 morot riven med skalare
10 cm zucchini
2 sparrisar kokta
Gröna bönor
1/2 stjälk selleri
En liten näve roccola och spenat
1/2 tomat
 
Dressing.
3 cm hackad chili
6 st hackade kapris
2 cm riven ingeföra
2 msk oliv olja
1 msk citronsaft
1 msk linfröolja
Salt & peppar
 
 
 
Önskar er en trevlig kväll.
 
Kram kram från Välbefinnaren
 
Före
 
Efter
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag bor ju i nora och där finns det både på ica och på konsum. Så där du bor borde de finnas på något stort ica eller på coop:)

    Svar: Jaha... så enkelt alltså! Då sak jag kolla nästa gång jag är i butiken! Ha det gött och tack för svar. =)
    Sabine J Ö

    2013-06-13 | 15:02:57
    Bloggadress: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här: