Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Hälsosmart & Testpersoner

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

I detta inlägg hos Josefin och Ulrika letar dom efter en hälsosmart person som bor i Västeråstrakten och vill vara med i ett tio veckors coachprogram. För att förbättra kosten, motionen, motivationen och den personliga utvecklingen.Är du intresserad av detta tycker jag absolut du ska anmäla dig!
 
Om du är intresserad av att förbättra din hälsa genom att hitta roten till dina åkommor och förbättra dessa med alternativa behandlingsmetoder så tycker jag istället du ska anmäla dig som försöksperson hos mig-Välbefinnaren.
Läs mer om att vara Testpeerson genom att klicka på bannarn nedan.
 
Må Väl önskar Välbefinnaren
 

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    ...kan du inte skriva lite mer om yoga & hälsa?

    Svar: Hmmm... jag kan ju inte så jätte mycket om yoga och dess effekt på hälsa.... inte direkt något jag pluggar. Men jag ska nog kunnas nickra ihop något.
    Sabine J Ö

    2013-03-27 | 17:08:14
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se
  • Amy's piece of cake säger:

    Spännande det låter, synd att man inte bor i V-ås ;)
    Hoppas din påskhelg hittills har varit avkopplande, kram!

    Svar: påskhelgen var hur lugn och skön som helst. Härligt att bara bli omhändertagen av svärmor. =) Om du är intresserad av att vara "testperson" hos mig, går det bra även om du inte bor i Västerås. ;-) Hoppas du haft det finfint själv. Firar man påsk i Indien förresten? Antar att det beror på religion, men i snitt? Kram
    Sabine J Ö

    2013-03-31 | 20:45:21
    Bloggadress: http://amyspieceofcake.se/

Kommentera inlägget här: