Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggdag: Case Histories

Kategori: -Pluggdagar

Igår onsdag var jag ledig för studier, och idag torsdag har jag också varit ledig för studier. Super härligt när man kan gräva ner sig i plugg i två dagar i rad. Happy Happy Happy! Jag har börjat jobba med mina Test personer och deras Case Histories. Men eftersom att det är någon annans privatliv jag jobbar med så delar jag inte med mig om dom arbeten.
 
Nu ska jag avsluta denna dag med en grönsaksgryta och en hemmagjord grönsaksjuice (rödbeta, morot, gurka och selleri). Mums hoppas jag!
 
So Long!
 
Love and Light från Välbefinnaren

Kommentarer

  • Linn säger:

    Det tackar vi för. Att du inte delar med dig av privatliven, alltså :-)

    Svar: =)
    Sabine J Ö

    2013-03-15 | 15:45:06
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: