Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Ingen pluggdag och gårdagens yoga

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Idag blir det ingen pluggdag, vi har utbildning/drinkar och mat på jobbet på kvällen, som jag behöver gå på. Så det blir en jobbdag idag, så tar jag en pluggdag någon annan dag helt enkelt. Helt Ok för mig!
 
Igår kväll var jag på yoga i Mamita's lokaler med Maria Forslund för tredje gången. Lokalen är jätte mysig och yogainstruktören är jättebra med harmonisk röst. Igår var det ett lite hårdare pass med många balansövningar som fick benen att kännas som gele efterår, så idag känns det i benen. Jag säger hårt men det är ju en definitionsfråga, men "hårt" för mig i alla fall. =) Vad jag också gillar är att passen är anpassade efter gruppen och att det är så familjärt, kanon tycker jag!
 
Önskar er en finfin onsdag.
 
Kram från Välbefinnaren.
 
Må Väl.

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Jag vill också gå på yoga i stockholm och ha ett stort utbud av instruktörer och variation!

    Har inet hunnit kika på din header än...men jag tycker den är rätt fin grön=)

    Svar: Jo grön funkar ju... men det behövs mer info om vad bloggen handlar om... fast Välbefinnaren säger väl en del. =) Inte bråttom i alla fall. =)
    Du får flytta hit så har du alla dessa valmöjligheter! ;-) Men.... jag tycker du är grym på att köra yoga själv. Så du kan ju få hur mycket variation som helst. Bästa instruktören är kanske sig själv. Kram
    Sabine J Ö

    2013-05-30 | 14:57:16
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: