Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Helgen som kommer

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Du har inte missat att det är Allt För Hälsa Mässa nu va? På lördag ska jag och kärleken åka på det. Det ska bli intressant med lite inspiration och lära mig nå nytt!Kommer komma upp ett inlägg om det nästa vecka.
 
På söndag ska vi rensa här hemma. Förra helgen var vi på några vänner på besök och vi blev lite avis att dom hade sån ordning på sina saker och inte sån röra som vi har hos oss. Så... vi har blivit inspirerade att rensa ut sånt vi inte använder. jag har röstat på loppis, men killen håller inte med. Han tycker vi ska ställa allt vi vill behålla i källaren och bara slänga "skit".
 
Så spännande helg ska vi ha. Vad ska ni hitta på? Gå på Allt för Hälsa mässan?
 
Kram kram från Välbefinnaren

Kommentarer

  • Linn säger:

    Själv har jag inlett världens lugnaste helg. I dag gör jag... ingenting :-) Ska spendera hela dagen och kvällen alldeles själv, ta en promenad, äta något gott, pyssla lite, se en film... Ska bli riktigt skönt.

    I morgon vankas julpyssel, glöggdrickande och lussekattsbak med en kär vän.

    Hoppas du får en inspirerande helg!

    Kramar

    Svar: Åhh en egen-dag, Härligt när det väl blir av! =) Så man får njuta till 1000. Hur gick det med pysslandet, va gjorde ni för pyssel?
    Det blev en jättebra helg. Rensade fredagkväll, Allt om Hälsa mässan var bra men stressfullt så vi stannade inte så länge.... plockade mest info-blad och tänkte googla lite på företagen. Lördagkväll blev det mer rensande med vindrickeri. Och Söndagen lika så... fast utan vinet! =) Bra helg alltså!

    Kram kram
    Sabine J Ö

    2013-11-09 | 11:40:47
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Lösningen är att göra som oss, skaffa större boende=) Nu känner vi att det snart är dags för hus, så våra prylar får plats haha.

    Svar: Haha ja, jag får väl övertala kärleken om att vi behöver ett hus! =) Men först Marocco resa!!! Yeey!
    Sabine J Ö

    2013-11-12 | 14:21:35
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: