Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Here We Come Morocco

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Tjoho!! Äntligen är flyg bokat och betalt, hotell i Marrakech bokat, två veckors rundresa runt landet är bokat och betalt och nytt pass är på G. Jag har hittat tips på restauranger man bara måste besöka i Casablanda aka Casa, nu behöver jag bara hitta det bästa Hammam som finns i Marrakech. Älskar Hammam! I december bär det av tillsammans med pojkvännen, bästisen Tina som jag var i Indien med, hennes pojkvän och New York bruden Shari som jag och Tina lärde känna när vi var i Indien. Lite av en reunion alltså! Vi börjar med några dagar på Raid Fantasia i Marrakeck innan det bär av till Casa där vi möter upp resten av personerna som ska med på rundresan.
 
Kram kram från en Glad Välbefinnare
 
 
 

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Jag var själv i Marrakech med min älskling för ett halv år sedan och hade det jätte mysigt. Passade även på att köpa ett stort lager av arganolja, blacksoap och en massa underbara kryddor :)

    Svar: Kryddorna ser jag fram emot att få handla. När jag kom hem från Indien i januari hade jag med mig kryddor för flera år framåt. =) Men det är ju så kul att få experimentera med alla kryddorna sen. Längtar som tusan nu!
    Sabine J Ö

    2013-12-01 | 22:53:52
    Bloggadress: http://passionforhalsa.se

Kommentera inlägget här: